Des d’aquest dilluns, 1 de juny, l’Oficina d’Atenció Ciutadana del Consell Comarcal torna a obrir de manera presencial després d’11 setmanes d’atenció només per via telemàtica.
El Pla de desconfinament aprovat pel Consell Comarcal és dinàmic i s’anirà adaptant a les noves circumstàncies.
Preferència de teletreball i servei telemàtic
Pel que fa a les persones treballadores de la institució, el treball no presencial s’ha establert com a modalitat prioritària, sempre que sigui possible, mentre es mantingui la situació de crisi sanitària provocada per la COVID-19.
Per al personal dels serveis de presència obligada, es facilita material de seguretat i un protocols de treball a l'edifici que garanteixin la seguretat de les persones.
L’atenció presencial a la ciutadania només es farà amb cita prèvia i es demana que es prioritzi, sempre que sigui possible, la tramitació electrònica.
Per fer-ho possible, s’està oferint suport i assessorament a la ciutadania que ho necessita per a què pugui realitzar els tràmits telemàticament.
OAC: 93 8600700 ccvo@vallesoriental.cat
Contacte dels serveis del Consell Comarcal
Obertura amb protocols de seguretat
L’atenció telefònica i presencial es fa de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h fins al primer divendres de setembre. A partir de la segona setmana de setembre, també les tardes de dimecres de 16 a 18 h.