AVÍS DE CONSUM

Divendres, 20 de juliol de 2018

Què cal saber en cas de cancel·lació d'un vol

Teniu dret a:

1.     Escollir entre la devolució de l'import del bitllet o un mitjà de transport alternatiu

2.     Rebre menjar, begudes i, si el vol alternatiu surt dies més tard, allotjament (amb trasllats inclosos)

3.     Sol·licitar una compensació econòmica (entre 250 i 600 €, segons la distància del vol), excepte que:

·       Es cancel·li per circumstàncies alienes a l’empresa i imprevisibles (o bé inevitables).

·       Us ho comuniquin amb 2 setmanes d’antelació.

·       Us ofereixin un vol alternatiu en un horari similar a l’inicial.

Si no es respecten els vostres drets, presenteu un reclamació a la companyia aèria amb el full oficial de reclamació, mitjançant formulari web o per telèfon demanant un número de incidència.

Per a més informació, consulteu el web de la Agència Catalana de Consum o adreceu-vos a la vostre oficina de consum

 

Darrera actualització: 20.07.2018 | 15:08