AVÍS DE CONSUM
Què cal saber en cas de cancel·lació d'un vol
Teniu dret a:
1. Escollir entre la devolució de l'import del bitllet o un mitjà de transport alternatiu
2. Rebre menjar, begudes i, si el vol alternatiu surt dies més tard, allotjament (amb trasllats inclosos)
3. Sol·licitar una compensació econòmica (entre 250 i 600 €, segons la distància del vol), excepte que:
· Es cancel·li per circumstàncies alienes a l’empresa i imprevisibles (o bé inevitables).
· Us ho comuniquin amb 2 setmanes d’antelació.
· Us ofereixin un vol alternatiu en un horari similar a l’inicial.
Si no es respecten els vostres drets, presenteu un reclamació a la companyia aèria amb el full oficial de reclamació, mitjançant formulari web o per telèfon demanant un número de incidència.
Per a més informació, consulteu el web de la Agència Catalana de Consum o adreceu-vos a la vostre oficina de consum
 Facebook
    
  
    
        Facebook
         Youtube
    
  
    
        Youtube
         LinkedIn
    
  
    
        LinkedIn
         Instagram
    
  
    
        Instagram
         Tiktok
    
  
    
        Tiktok
         Whatsapp
    
  
    
        Whatsapp
         Threads
    
  
    
        Threads
         Blue sky
    
  
    
        Blue sky
         
    
            