El passat dimecres dia 30 de març a la tarda es va dur a terme a la seu del Consell Comarcal del Vallès Oriental, el primer Plenari Polític del 2016. Aquest va estar presidit pel conseller de Turisme, Isidre Pineda i per la consellera de Promoció Econòmica i Estudis, Núria Hernández i van assistir prop d’una quinzena de regidors de turisme de la comarca.
Al llarg de la reunió es va presentar la campanya de comunicació d’enguany, basada en la creació d’un curtmetratge de promoció turística de TurismeVallès. Aquest projecte, que s’ha finançat amb diners de la taxa turística, l’ha portat a terme l’agència de publicitat Snoop (www.snoopbarcelona.com), qui juntament amb la productora Igloo Films (www.igloofilms.net) ha realitzat un curtmetratge innovador basat en una de les llegendes de la comarca.
També s’ha presentat l’estudi de creació de producte realitzat per l’empresa ALS, Advanced Leisure Services (www.adleisure.com) en el que hi ha un recull de recursos, activitats i propostes que hi ha a la comarca i fa propostes de línies de creació de paquets turístics. D’altra banda, també es va parlar del Pla d’Accions 2016 i de la Taula de Shopping del Vallès Oriental, creada fa poques setmanes.