El curtmetratge del Nen Amagat va ser una campanya de comunicació iniciada i desenvolupada durant el 2016 que tenia com a objectiu la dinamització del nostre territori des del punt de vista econòmic aportant valor a allò que s’està fent i generant riquesa que permeti la consolidació del sector turístic sense oblidar la millor qualitat de vida dels nostres habitants.
A part del curtmetratge al 2016, també es va fer un espot de 20 segons que es va emetre a televisions, cinemes i mitjans audiovisuals. L’anunci publicitari dona unes pinzellades de la història i encurioseix als espectadors animant-los a veure’l el curtmetratge, que està penjat a la pàgina web www.turismevalles.com juntament amb propostes d’activitats turístiques.Una de les accions incloses al Pla Comarcal de Turisme d’enguany és la continuació de la campanya del Nen Amagat als cinemes del Sud de França.
Finalment, des del passat dia 20 de setembre de 2017 i fins al dia 3 d’octubre, es podrà visualitzar l’espot publicitari del Nen Amagat a totes les sales dels cinemes Mega Castillet i Castillet de Perpinyà.