Aquest servei del Consell Comarcal contribueix a l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 16 "Pau, justícia i institucions sòlides". El Consell Comarcal aposta per treballar, com administració pública, en el marc de l'Agenda 2030 i els ODS.
938600701 - 938700700 (ext. 202). Demanar hora de visita.
consum@vallesoriental.cat
Daniel Martín Oller
Josefa Recio i Corral
Ignasi Valls i Vivas
Eugènia Llonch i Bonamusa
L’Oficina Comarcal d’Informació a les Persones Consumidores (OCIC) és un servei públic i gratuït que ofereix el Consell Comarcal del Vallès Oriental amb el suport de l’Agència Catalana del Consum i la Diputació de Barcelona .
L’objectiu principal és informar, orientar i assessorar a les persones consumidores en la defensa i la protecció dels seus drets.
L’OCIC té un conveni de delegació de competències de l’Agència Catalana del Consum pel qual tramita els expedients que derivin de les tasques encomanades mitjançant l'aplicatiu informàtic SIC (Sistema d'informació al Consum), d'acod amb les instruccions de l'ACC i també de la Junta Arbitral de Consum.
L'OCIC del Vallès Oriental també forma part de la Xarxa Local de Conum (XLC) impulsada per la Diputació de Barcelona.
Les persones consumidores dels municipis amb servei públic de consum han d'adreçar-se a les OMICS següents:
OMIC CALDES DE MONTBUI OMIC DE CANOVELLES OMIC DE CARDEDEU OMIC DE GRANOLLERS OMIC LA GARRIGA OMIC LA LLAGOSTA OMIC DE LES FRANQUESES DEL VALLÈS OMIC DE LLIÇÀ D'AMUNT OMIC LLINARS DEL VALLÈS OMIC DE MOLLET DEL VALLÈS OMIC DE MONTMELÓ OMIC MONTORNÈS DEL VALLÈS OMIC PARETS DEL VALL
Gratuït