Aquest servei del Consell Comarcal contribueix a l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 16 "Pau, justícia i institucions sòlides". El Consell Comarcal aposta per treballar, com administració pública, en el marc de l'Agenda 2030 i els ODS.
938600701
consum@vallesoriental.cat
Daniel Martín Oller
Josefa Recio i Corral
Ignasi Valls i Vivas
Eugènia Llonch i Bonamusa
Informem les persones consumidores dels seus drets i deures i tramitar les consultes, queixes, reclamacions, denúncies o sol·licituds d’arbitratge que se’n derivin.
Informem a les persones consumidores sobre els seus drets i deures i la forma d’exercir-los.
Rebem i tramitem, d’acord amb la normativa d’aplicació, les queixes, consultes i denúncies presentades per les persones consumidores i resolem les que pertoquen com a servei públic de consum o, segons el cas, les remetem als òrgans competents.
Gestionem les reclamacions per mitjà de la mediació en matèria de consum.
En el cas que la mediació no fos possible, fomentem l'arbitratge com a mitjà de resolució dels conflictes de consum i donem trasllat de la sol·licitud a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya.
Actuem com a secretari dels Tribunals Arbitrals quan es constitueixin dintre del seu àmbit territorial.
Fem difusió de les organitzacions de persones consumidores i col·laborar-hi.
Les persones consumidores de la comarca.
Les persones consumidores dels municipis amb servei públic de consum han d'adreçar-se a les OMICS següents:
OMIC CALDES DE MONTBUI OMIC DE CANOVELLES OMIC DE CARDEDEU OMIC DE GRANOLLERS OMIC LA GARRIGA OMIC LA LLAGOSTA OMIC DE LES FRANQUESES DEL VALLÈS OMIC DE LLIÇÀ D'AMUNT OMIC LLINARS DEL VALLÈS OMIC DE MOLLET DEL VALLÈS OMIC DE MONTMELÓ OMIC MONTORNÈS DEL VALLÈS OMIC PARETS DEL VALL
Gratuït