Declaració de Béns Culturals d'Interès Local (BCIL)

 

Aquest servei del Consell Comarcal contribueix a l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 11 "Ciutats i comunitats sostenibles". El Consell Comarcal aposta per treballar, com administració pública, en el marc de l'Agenda 2030 i els ODS.

 

 Contacte

 938600708

 sp@vallesoriental.cat

 

 Qui som?

 

Conseller de l’Àrea: 

Xavier Orozco Delclòs

Cap de l'Àrea:

Josefa Recio Corral

Persona de contacte: 

Eugènia Llonch i Bonamusa

 

 Quin és l'objecte del servei?

La protecció, conservació, acreixement, investigació, catalogació i difusió del coneixement del patrimoni cultural, ja sigui de titularitat pública o privada, així com la participació de la societat en la tasca de protecció.

 

 Què fem?

Informem de la declaració de Béns Culturals d’Interès Local (BCIL) als ajuntaments de menys de 5.000 habitants.

Promovem la inscripció de la declaració de BCIL en el Catàleg del Patrimoni Cultural Català del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya.

 

 A qui ens dirigim?

 

Els ajuntaments de la comarca amb menys de 5.000 habitants.

Darrera actualització: 25.02.2025 | 12:21