El proper dimecres 19 de desembre el Consell Comarcal del Vallès Oriental amb la col·laboració de PIMEC Vallès Oriental, organitza una sessió sobre els procediments de contractació menor i l’administració electrònica.
La sessió començarà a les 18 hores amb una durada prevista d’un hora i tindrà lloc al Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Oriental.
Amb un caràcter eminentment pràctic, s’adreçà a totes aquelles petites i mitjanes empreses que vulguin adquirir coneixements sobre les eines per a la licitació amb l’administració pública. En concret s’abordaran els aspectes al voltant de l’eContractació per empreses que es detallen a continuació:
En relació amb les eines per la presentació telemàtica de propostes a les licitacions:
En relació de diferents plataformes per al registre per part dels licitadors:
El Consell Comarcal tracta d’assolir la màxima concurrència en els procediments de contractació menor que promou i per això, l’any 2017 va signar un protocol de col·laboració amb les entitats PIMEC Vallès Oriental i la UEI per a difondre i promocionar la participació dels empresaris associats de les dues organitzacions en els processos de contractació electrònica celebrats pel Consell Comarcal.
Anteriorment, l’any 2015 va aprovar les normes del procediment de contractació menor amb l’objectiu de dotar-se d’una regulació interna dels procediments de contractació menor que n’asseguressin la racionalització i la simplificació, que garantissin, entre d’altres la màxima concurrència, publicitat, transparència i igualtat de tracte i la no-discriminació, tot incorporant-hi la presentació electrònica d’ofertes i la valoració automàtica administrativa, així com l’assegurament de l’equitat entre els proveïdors.
Aquells que tinguin interès en participar de la Jornada de difusió de l’eContractació per empreses organitzada pel Consell Comarcal del Vallès Oriental, poden confirmar assistència mitjançant aquest enllaç.