Formació turística pensant en l'etapa post-covid

Dilluns, 8 de juny de 2020
  • Participen 18 empreses públiques i privades a la segona sessió del projecte Punts d'informació turística.

Aquest divendres es va celebrar la segona sessió de formació dels punts d'informació turística de la comarca, que coordina el Consell Comarcal, amb el títol "Atenció al Client", adreçada a les empreses i ens públics, tant a les noves adhesions com també qui fa renovació. Hi van assistir 18 persones, entre empreses públiques i privades.

La dinamització de la sessió va ser conduïda per Antonio Martín, CEO de l'empresa de turisme " Turismo Vivencial" , especialista, segons les seves paraules, en "trobar llocs únics en el món on viure i compartir experiències amb els amfitrions locals".

Es va tractar d'una sessió molt dinàmica i participativa., on es va incentivar les reflexions i convidat a què cadascú fes aportacions i/o opinions a partir de la seva presentació de la sessió, basada en la seva vivència personal i no tant en el seu curriculum, 

La valoració de la sessió va ser molt positiva i profitosa per part dels assistents i dels organitzadors, tot i que un dels sentits de les sessions dels Punts d'Informació Turística és fer-ho de manera presencial per poder interactuar entre persones del món privat i públic. 

La sessió va servir als participants per adquirir noves idees, pautes i/o recomanicons de com fer progressos i canvis en la forma de tractar els clients, turistes, viatgers, en la nova etapa que toca viure, la del post-Covid. 

 

Darrera actualització: 9.09.2021 | 14:12