Aquest divendres es va celebrar la segona sessió de formació dels punts d'informació turística de la comarca, que coordina el Consell Comarcal, amb el títol "Atenció al Client", adreçada a les empreses i ens públics, tant a les noves adhesions com també qui fa renovació. Hi van assistir 18 persones, entre empreses públiques i privades.
La dinamització de la sessió va ser conduïda per Antonio Martín, CEO de l'empresa de turisme " Turismo Vivencial" , especialista, segons les seves paraules, en "trobar llocs únics en el món on viure i compartir experiències amb els amfitrions locals".
Es va tractar d'una sessió molt dinàmica i participativa., on es va incentivar les reflexions i convidat a què cadascú fes aportacions i/o opinions a partir de la seva presentació de la sessió, basada en la seva vivència personal i no tant en el seu curriculum,
La valoració de la sessió va ser molt positiva i profitosa per part dels assistents i dels organitzadors, tot i que un dels sentits de les sessions dels Punts d'Informació Turística és fer-ho de manera presencial per poder interactuar entre persones del món privat i públic.
La sessió va servir als participants per adquirir noves idees, pautes i/o recomanicons de com fer progressos i canvis en la forma de tractar els clients, turistes, viatgers, en la nova etapa que toca viure, la del post-Covid.