Dilluns es va llançar el nou vídeo de promoció turística del Vallès Oriental. Aquest és una de les peces que s’han portat a terme dins de la campanya de comunicació de l’any 2019, que té com objectiu potenciar la presència online del Vallès Oriental i augmentar el nombre de visites a la pàgina web de turisme www.turismevalles.com.
Per aquest motiu, l’estratègia es basa en la narració visual a través de peces audiovisuals, que principalment, es difondran a través de mitjans digitals, ja sigui xarxes socials, pàgines web, blogs, newsletters i mitjans audiovisuals.
El concepte que desenvolupem al llarg de tota la campanya és el del benestar. Els últims anys hem dut a terme, amb tot el sector turístic de la comarca, una feina de reflexió que ha portat a trobar el fil conductor del relat turístic del Vallès Oriental, el benestar.
El benestar és un concepte vinculat a la qualitat de vida, és l’estat de qui se sent bé, qui te els sentits satisfets, qui te tranquil·litat d’esperit i qui és feliç. El benestar pot ser ben diferent per unes i altres persones, ja que potser un és feliç gaudint d’una passejada per la natura i una altra persona ho és al voltant d’una taula i un bon àpat.
S’ha creat 1 vídeo, 9 càpsules temàtiques i 83 microcàpsules temàtiques. Tot aquest material està en català, castellà, anglès i francès i està a la disposició del sector turístic, per tal que en puguin fer ús en els seus canals de comunicació.
El Vallès Oriental és una comarca que compta amb un ampli ventall de recursos i propostes. Així doncs, us animem a que gaudiu del vídeo, desconnecteu i trobeu el vostre benestar al Vallès Oriental.
El Vallès Oriental, #benestar que es comparteix