El Consell Comarcal ha organitzat un nou taller presencial per facilitar els tràmits electrònics amb l'administació.
El "Taller d’ajuda a la petita i mitjana empresa per licitar i facturar de forma electrònica", va dirigit a la petita i mitjana empresa, gestories i col·lectius professionals i consisteix en tallers pràctics amb l'objectiu assegurar que la petita i mitjana empresa pugui licitar i facturar de forma electrònica.
L'objectiu d'aquests tallers, que es van iniciar el mes passat -aquest és el segon- és ajudar a què els col·lectius obligats coneguin i utilitzin el canal electrònic en les seves relacions amb les administracions.
Serà el 14 de desembre, de 9.30 a 13.30 en format presencial. L'adreça, que serà a Granollers, es facilitarà en el moment de l'admissió. Les places són limitades.
Els tallers compten amb el suport de la Diputació de Barcelona.
Estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per efectuar qualsevol tràmit d'un procediment administratiu: > Les persones jurídiques > Les entitats sense personalitat jurídica. > Els professionals que requereixen la col·legiació obligatòria. > Els qui representin a un interessat obligat a relacionar-se electrònicament amb l'administració.
El primer taller va tractar sobre “L’ús del canal digital i dels mitjans d'identificació electrònica entre els col·lectius obligats" es va fer el 29 de novembre i hi van participar 10 empreses.